منتدى كفر الجمــــــــال الاول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى كفر الجمــــــــال الاول

منتدى كفر الجمــــــــــــــال الاول

الرئيسيةالرئيسية  http://elgemal1http://elgemal1  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

خمسه فرفشه....

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شهرزاد1
عضو نشيط
عضو نشيط
شهرزاد1

خمسه فرفشه.... Empty
مُساهمةموضوع: خمسه فرفشه....   خمسه فرفشه.... Emptyالإثنين يوليو 07, 2008 6:02 pm

عيلين صغيرين ماشيين فالشارع لقوا قطة فالاول قال للتاني أنا هاخد القطة دي أربيها التاني قالوه ماينفعش كدة لحسن تجيبلك أمراض اغسلها الأول تاني يوم جه الولد بيعيط و بيقول لصاحبه القطة ماتت و أنت السبب أنت اللي قولتلي اغسلها صاحبه قاله ماتت و أنت بتغسلها قاله لا ماتت و أنا بعصرها .....

مرة حشاش دخل سوبر ماركت طلع عمال يضحك يضحك هههههههه بيقولوله انت بتضحك ليه قالهم اصل ضحكت على صاحب المحل اديته الجنية ومخدتش حاجة

مرة اربع صاعيدة داخلين امتحان فاجلهم سؤال فى الامتحان وهو كام عددارجل المعزة فكلهم سألو صاحبهم حسنين وما كنش بيرد عليهم فالما خلص الامتحان قالولوا انتا ما قولتيلناش لية قالهم المراقب كان جنبى ومعرفتيش اطلع المعزة

وحدة قاعدة عند التليفون جاتها اختها قالتلها: مالك مضايقة مين مزعلك؟ قالتلها
واحد قليل الادب زاعجنا كل يوم يتصل والنهاردة معرفش ليه متصلش لحد دلوقتي

مره وحده بتقول لصحبتها جوزى مش عرفه ماله كل شويه ينزل من الشقه ويرجع يقول نسيت القميص نسيت الجاكته نسيت الجزمه التنيه قالتلهابسيطه امال انه اعمل ايه زوجي ينزل ويطلع ويقول انتى مين انا شفتك فين قبل كده

صعيدي سافر بره خمس سنين متواصلة لما رجع القاهرة لقاهم بيحتفلوا بسبوع أبنه بقى ماشى فرحان أوى ويقول موجودين بنخلف مش موجودين برضه بنخلف .

صعيدي راح أمريكا لقى الناس لابسين تي شيرتات مكتوب عليها بيبسى و كوكاكولا لما رجع البلد كتب على التي شيرت بتاعه عصير جصب .

صعيدي راح لدكتور بلدياته قاله يا دكتور كل أما أحط أيدي على عيني مشوفش
الدكتور خرمله أيده .

صعيدي عمل عمليه نجحت عملها تانى

واحده بتقول لجوزها الصعيدي عمرك ماقلتلى كلمه تحسسني أن أنا مرآتك قالها أنتي طالق .

جماعه صعايده سمعوا عن اختراع أسمه السيفون حبوا يعرفوا هو إيه بعتو واحد منهم أمريكا لما رجع قالهم أما السيفون ده حتة اختراع يا رجاله تدوس على السيفون ويا تلحق تشرب يا متلحقش .

صعيدي مفتاح عربيته ضاع ميكانيكي جه فتحاله بطفاشه تاني يوم عمل نسخه من الطفاشه .

الصعايده فتحوا محل بيتزا سموه بيتزا هعععععععععع

واحد صعيدي حب ينتحر من الدور العاشر رمى نفسه من الخامس مرتين
spiderman
عضو نشيط
عضو نشيط

خمسه فرفشه.... Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسه فرفشه....   خمسه فرفشه.... Emptyالثلاثاء يوليو 08, 2008 2:56 pm

جميلة جدا وارجو المزيد

خمسه فرفشه....
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-